LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-07-09,18:11,
Bra kommunikation men ändå flake
Hello fellas

Fenomenet att ha en bra kommunikation med en brud (under chat/sms - vare sig man har träffats irl eller via nätet), playful, charmigt, sexuellt och kanske även litet seriöst samt med en bra respons, samtidigt som det är väldigt svårt att styra upp en träff är något som jag givetvis stör mig på och något andra förmodligen kan känna igen.

Det är rätt vanligt att det händer när man _inte_ har bra flyt i snacket och i de fallen är det rätt givet att bruden helt enkelt inte är intresserad - inte mycket man kan göra åt saken. Skit i henne och gå vidare. Men när allt verkar flyta på hur bra som helst och man ändå åker på flake efter flake - då blir det fett irriterande.

Enligt min egen erfarenhet har det i dessa cases oftast varit jag som tagit kontakt de gånger vi snackar, men bruden ger i de flesta fall bra respons, man är inte alltid den som måste tvinga framåt konversationen utan det glider på rätt fritt (dvs bruden investerar en hel del). However, hon tar sällan initiativ själv att starta konversationer, och när man försöker styra träff blir det oftast svar som "jag är upptagen då tyvärr, kanske nästa vecka?", "jag ska göra det å det den kvällen så det går inte" osv, utan att komma med egna förslag. I.e. inte tillräckligt hög investering/attraktion uppenbarligen.

What to do? What to do? Bara babbla på ännu mer tills båda är än mer investerade i "relationen" och hoppas att träffen går att styra längre fram? Vettefan om det är det som det sitter i. Anyways, känns som en förlust, "onödigt", när det inte leder till nåt mer när båda ändå varit investerade...

Har man träffats via nätet kan jag förstå att även om bruden gillar en så är det en stor grej att ses... eller egentligen förstår jag det inte, för mig är det ingen stor grej, är det nån man inte diggar så förlorar man inte mer än 1-2h av en kväll, whatever.

Utgångspunkten är att man haft hyffsat bra "game".
Flake har diskuterats flera ggr, men tänkte ta dessa specifika fall där det ändå verkar finnas ett relativt stort intresse.

Meddelanden
Bra kommunikation men ändå flake - av Cogo - 2014-07-09,18:11

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}