LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-07-09,20:08,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-09,20:17 av {2} Cogo.)
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-09,18:27)TheD Skrev: Upplever samma sak hela tiden, ju yngre tjejer desto mer flakeiga. Tror faktiskt det till största del beror på att dom inte vågar. Med tjejer över 23-24 händer det mig i princip aldrig (är 29 själv). Ska bli intressent att höra flera åsikter kring det här! Yeah håller med, även om det händer mig ibland med 25+ också... Känns verkligen som yngre tjejer inte vågar, utan vill ofta att man ska ses på krogen, dvs när dom är onyktra och med sina girlfriends. (2014-07-09,19:12)Ragnarök Skrev: Inställningen man själv bör ha är att dwt är skitsamma, man bara leker med dom ändå. Flakear tjejen så bör det ändå inte påverka dig utan du fortsätter med de andra tjejerna du snackar med. Denna no needinessen samtisigt som du har fler val är bra både för dig (en flakig tjej lol so what, hennes förlust) och din relation med den flakeig tjejen, jon kommmer i många fall investera mer helt plötsligt när du inte blir reaktiv eller skiter i henne. Agee agree! Rätt mycket den inställningen jag har också, dock kan det bli att man inte upprätthåller den till 100% när det är nån man verkligen verkligen finner intressant. Jag är lite kluven... sure, det kan dyka upp en uns av needyness/outcome dependent när det är en riktig pangbrud, en som har allt från utseende till personlighet och intellekt - samtidigt känns det lite lame om man inte skulle bry sig alls om bruden, vad är då poängen att vilja träffa henne mer än doppa? Yeah brukar inte försöka styra mer än 2-3 gånger, funkar det inte nextar jag och går vidare med andra brudar - men det är tyvärr sällan dom tar upp kontakten igen... däremot om man själv gör det efter några månader får man ofta bra respons igen. "Heeeeej hur mår du??" och konversationen rullar på, sen kanske man försöker styra efter ett tag och flake igen lol. Går oftast hur lätt som helst med brudar jag inte bryr mig om - antingen pga blir något mer outcome dependent än jag egentligen fattar när det gäller riktigt intressanta brudar, eller för att jag har så jävla höga krav (vilket jag verkligen har), i.e. det är en brud som har så mycket valmöjligheter... förmodligen en kombination. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}