(2014-07-18,04:19)Bruno Skrev: Japp. Nu håller du på med internetgame och jag med nattklubb men jag vill säga samma där med nummer. Det är i princip värdelöst.
Har du logistiken ordnad så för guds skull skit i några jävla nummer och ligg direkt (sen utsöndras "kärlekshormonet" oxytocin och förutsatt att du är bra i sängen så kommer hon tillbaka ), är det någonting jag lärt mig under senaste tiden så är det nog det. Sanna mina ord, vet inte hur många nummer jag tagit senaste tiden men flakeraten är helt sinnes nu och så här var det fan inte förut. Hade jag bott närmare klubbarna hade jag nästan övervägt att lämna telefonen hemma.
Grejen är att på krogen så konkurrerar man i princip bara mot chodes som sällan gör några approacher öht bortsett från någon enstaka snubbe som har sitt på det torra, så det är ingen större match. Men när du sen bara blir ett nummer i hennes telefon så har du ju helt plötsligt en djungel av andra penisar som tjejen träffat tidigare eller genom någon jävla dejtingsida, blivit uppraggad på från facebook eller någon jävla Badoo-app eller vad fan det är folk använder nu för tiden eller den där grekiska strandraggaren från Rhodos som hävdar att han tänker betala hennes flygbiljett för att komma ner och se honom och så fuckin vidare.
De flesta män är ju också helt villiga att sälja hela sin själ och stolthet och överösa henne med komplimanger och dalta runt bara för att få doppa (inte så man längre så man kan klandra sånt beteende längre heller om man inte ser en fitta i öknen) men har du då du bara haft en kortare interaktion med bruden så blir det jävligt svårt att konkurrera mot det enorma utbudet som hon har. Och i princip varenda brud som är en 6a och uppåt tycks ha det så.
Att sen kvinnor inte längre har något behov av män som försörjer dem i och med utvidgningen av dagismammastaten med bidrag och kvoteringar gör ju också sitt, ännu värre blir det av att bo i en storstad.
Förr fanns det inte smartphones och facebook och appar och påhitt som narcissistiska selfies eller tokfeminism i samhället och då var spelet en helt annan grej.
Nu beter sig brudar i princip hur arrogant som helst och skiter fullständigt ifall du blir less och irriterad på att de inte svarar och beter sig kallt på telefonen, just därför att de kan. Kan tänka mig att jag själv hade varit jävligt bitchig ifall jag var en snygg brud idag.
Nu låter jag jävligt negativ men jag har även sett att i de interaktioner där mitt game har varit på sin absoluta peaknivå och jag tvingats gå för nummer så har jag inte haft några större problem (lång svarstid tycks jag aldrig undgå iaf) med flakes sen.
Det är bara det att det krävs så sinnesjukt jävla bra game och flyt interaktionerna för att få till det idag. Standarden är sjukt hög. Det räcker liksom inte med att bara vara kung i baren, utan man måste vara så jävla pimp så man i princip raderar ut 75% av kontaktlistan hon har i telefonen för att ens få ett svar på första sms.
Jävla rant det blev nu, kanske lite offtopic då det var internetgame du pratade om men point being att nummer/facebook-add suger balle.
Verkar vara som du är inne på. Tjejerna måste bli varma IRL, sen när dom kommer hem och ligger i sängen med mobilen/datorn har dom 100 killar. Gäller nog att hypnotisera dom IRL när man syns och kan gå in för det. Tvinga dom att fatta att man är the shiet.
Trösten är att på nattklubbarna är det kanske 1 av 40 killar som är som er här på forumet, har fan knappt sett någon som går runt och styr/fiskar upp lite här och där som jag fått beskrivet här.
Problemet för mig 2014 = Kommer bo inneboende i en ny stad, det är inte läge att ta hem tjejer där + har fått klart för mig att dom inte vill ha någon festprins som bor där. Så jag måste satsa på "Visa mig vart du bor
" Eller BJ i skogen