LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-07-19,17:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,18:11 av {2} Evilvalle.)
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-18,17:18)Cogo Skrev: Ju yngre dom är desto svårare känns det som. Småtjejer är sjukt bitchiga enligt min erfarenhet. Trodde alltid förut att när man blev äldre var det lättare att få unga tjejer, men verkar fan tvärtom lol. Även på krogen kan dom vara fett otrevliga/bitchiga/dissiga.

Negs/push-pull/diskvalificeringar/kommunicera standards och se om dom lever upp till dessa. Sånt game är ren guld på dessa.

Visa INTE sexuellt intresse, INGA komplimanger - Få dom att jaga din bekräftelse och växla mellan att belöna denna investering och bestraffa även fast dom investerar. Du belönar dom INTE med saker gällande deras utseende/hur sexig dom är etc -> Belöningen ska enbart vara på personliga egenskaper, attityd etc - detta kan du sedan använda som diskvalificeringar när dom återigen inte agerar som du vill (ex: "ah nevermind, du var visst inte så XYZ ändå, whatever" - JOO det är jag!!).

Deras hela verklighet är som uppbyggd på extern bekräftelse gällande deras utseende, det är allt dom har - Få denna värld att rasa sönder och samman och det blir något så ofantligt lätt och ligga med dom.

Bitchiga primadonnor som tror dom är "all that" är min specialite, denna stil är vad som fungerar överlägset bäst på dessa.

(2014-07-18,04:19)Bruno Skrev: Japp. Nu håller du på med internetgame och jag med nattklubb men jag vill säga samma där med nummer. Det är i princip värdelöst.
Nummer verkar sannerligen totalt värdelös idag ja.

Citat:Förr fanns det inte smartphones och facebook och appar och påhitt som narcissistiska selfies eller tokfeminism i samhället och då var spelet en helt annan grej.
Nu beter sig brudar i princip hur arrogant som helst och skiter fullständigt ifall du blir less och irriterad på att de inte svarar och beter sig kallt på telefonen, just därför att de kan.

Ja, brudar är som sagt programmerade att gå efter top 10-20% av männen. Med all form av social media så blir denna grupp något så ofantligt mindre: Tjejerna får MÅNGA fler valmöjligheter således också mycket högre standards. 6or känner sig värda 9or etc.

Citat:Det är bara det att det krävs så sinnesjukt jävla bra game och flyt interaktionerna för att få till det idag. Standarden är sjukt hög. Det räcker liksom inte med att bara vara kung i baren, utan man måste vara så jävla pimp så man i princip raderar ut 75% av kontaktlistan hon har i telefonen för att ens få ett svar på första sms.

Har ju inte allt för mycket erfarenhet gällande dagens extrema klimat iom social media etc, jag skulle gissa på att man måste vara riktigt kall, ta ifrån deras bekräftelse etc.

MAO klassisk Mystery Method som Mystery under den tiden utvecklade för 10or i hollywood, men denna "attityd" finns sannerligen hos random girl next doors idag.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
RE: Bra kommunikation men ändå flake - av Evilvalle - 2014-07-19,17:59

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}