LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-07-19,20:11,
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,17:59)Evilvalle Skrev: Negs/push-pull/diskvalificeringar/kommunicera standards och se om dom lever upp till dessa. Sånt game är ren guld på dessa.

Visa INTE sexuellt intresse, INGA komplimanger - Få dom att jaga din bekräftelse och växla mellan att belöna denna investering och bestraffa även fast dom investerar. Du belönar dom INTE med saker gällande deras utseende/hur sexig dom är etc -> Belöningen ska enbart vara på personliga egenskaper, attityd etc - detta kan du sedan använda som diskvalificeringar när dom återigen inte agerar som du vill (ex: "ah nevermind, du var visst inte så XYZ ändå, whatever" - JOO det är jag!!).

Deras hela verklighet är som uppbyggd på extern bekräftelse gällande deras utseende, det är allt dom har - Få denna värld att rasa sönder och samman och det blir något så ofantligt lätt och ligga med dom.

Bitchiga primadonnor som tror dom är "all that" är min specialite, denna stil är vad som fungerar överlägset bäst på dessa.

Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar.

Meddelanden
RE: Bra kommunikation men ändå flake - av fisk - 2014-07-19,20:11

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}