LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-07-19,20:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-19,20:25 av {2} Nicki.)
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Att kvinnor får mer egen trygghet i dagens samhälle och även får mer bekräftelse på internetz i kombination med att killar blir mesigare och mesigare för varje dag resulterar väl i mer olyckliga oskulder bland unga män idag? Kan tänka mig att den genomsnittliga 25-åriga killen hade betydligt mer erfarenhet för 20-30 år sedan än dagens unga män?

Samtidigt är väl detta bra ur ett själviskt perspektiv? Att precis som Valle sa så är basic manliga attribut sjukt effektiva för oss när en stor del av männen vi konkurrerar med i princip glömt dessa attribut eller förtryckt dom.

(2014-07-19,20:11)fisk Skrev: Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar.

My man, att gå fram till en snygg tjej mitt på dagen och bara berätta att du tycker att hon är sexig med självförtroende visar upp en jävla manlighet och separerar dig från mängden. Direkt approach och daygame är fucking alfa så oroa dig inte.

Det mesiga, beta sättet är att lika alla hennes bilder och kommentera "vacker", "söt" osv och sen om(OM!!!) hon svarar han med ett tack så skriver betan "varsågod tihi"... Facepalm..

Meddelanden
RE: Bra kommunikation men ändå flake - av Nicki - 2014-07-19,20:16

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}