LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-07-19,21:24,
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,20:11)fisk Skrev: Detta var en ritkigt tråkig text för mig att läsa. Kör bara daygame och öppnar alltid direkt, alltså komplimang och sen gärna något typ: "och dina kläder är riktigt sexiga, så borde alla tjejer klä sig" dvs exakt tvärtemot vad du skriver. Vilken typ av negs, kvalificeringar osv borde jag köra? Tar väldigt gärna emot tips på strategier för den här typen av tjejer. Snygga 18-22åringar är helt klart majoriteten av tjejer jag approachar. Bör tilläggas att jag har ytterst liten erfarenhet av day-game, så jag kan inte prata från egen erfarenhet när det kommer till sånt. Om jag ska gissa så borde det visa väldigt mkt pondus och maskulinitet att våga gå fram och vara så direkt på dagen, vilket säkerligen kan attrahera vissa brudar. Hur har din respons varit hittills? Om den inte gett så mycket utdelning så är en strategi jag själv skulle tänka mig fungera att: 1. Gå fram direkt, säg hon är söt etc - kalibrera genom att dra in konvon på nåt situationsbaserat. Få henne att le och "sänka guarden". 2. Gör ett positivt antagande, "oh är du från X?", "är du Y?", "gillar du Z?" - Visa genuint intresse över något annat än hennes utseende. 3. Random fluff, lättsamt, kallprat, no biggie attityd. 4. Ta nu bort all bekräftelse, "active disinterest" som det kallas, bli helt tyst, säg inget. Agera som att du börjar bli uttråkad. 5. Har du gjort stegen rätt hittills så kommer hon nu börja jaga bekräftelsen. Svara på hennes frågor, var rolig, skön och lättsam igen. 6. Ursäkta dig och ta hennes nummer, säg att "du hör av dig nåt tag ...... om hon har tur " 7. Hör av dig på sms senare, eller efter någon dag. Initiera med: "Du hade tur! .. Ja, du vet vem det är, wzup" (INGET FRÅGETECKEN). 8. När hon svarar på ditt sms, vänta dubbelt så lång tid som henne på att svara. 9. Styr upp en träff ASAP, inga meterlånga sms konvos, inga timlånga telefonsamtal - Träff så snabbt som möjligt, antigen på någon klubb men helst av allt hemma hos dig. Try it out [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}