LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-07-19,21:29,
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,20:16)Nicki Skrev: Att kvinnor får mer egen trygghet i dagens samhälle och även får mer bekräftelse på internetz i kombination med att killar blir mesigare och mesigare för varje dag resulterar väl i mer olyckliga oskulder bland unga män idag? Kan tänka mig att den genomsnittliga 25-åriga killen hade betydligt mer erfarenhet för 20-30 år sedan än dagens unga män? Ja, utan tvekan. Jag känner en hel drös med killar i 20-25års åldern som endera är oskulder alternativt får något en gång i kvartalet, om dom har tur. Och dom ser helt ok ut, inget "fel" på dom etc. Citat:Samtidigt är väl detta bra ur ett själviskt perspektiv? Att precis som Valle sa så är basic manliga attribut sjukt effektiva för oss när en stor del av männen vi konkurrerar med i princip glömt dessa attribut eller förtryckt dom. Jag har ett love/hate relationship med det. Det är uppenbarligen bra för folk som är duktig på detta - however så är det ren katatrof för samhället i helhet och dess utveckling. Med tiden får vi en hel drös av unga/medelåldersmän som knappt får sex, även fast dom bidrar med mycket till samhället (betalar skatt etc, det är trots allt i huvudsak män som får världen att gå runt lol) - Detta kommer resultera i ökad aggressivitet och ökat våld i samhället. Särskilt när det även är olagligt att köpa sex i landet. En stor drös av män som har det svårt att få sex är INTE bra och nån gång brister det. Exempelvis så har vi de senaste 20 åren sett en rejäl ökning i diverse skolskjutningar etc, jag tror absolut detta är en av anledningarna. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}