LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-07-19,21:59,
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-07-19,21:24)Evilvalle Skrev: Om jag ska gissa så borde det visa väldigt mkt pondus och maskulinitet att våga gå fram och vara så direkt på dagen, vilket säkerligen kan attrahera vissa brudar.Ja det märker man, speciellt om man är i högt state, det blir lixom automatiskt att hållningen blir bra, alltså rak i ryggen och axlarna lite tillbaka, pratar lugnt och säkert. Helt bekväm i situationen. På tjejer som jag uppfattar som "lite under mig" så tror jag det räcker rätt bra, man märker att dom märker det eller vad man ska säga. Jag tror att jag framstår som lika bekväm osv med dom snygga tjejerna, men att dom lixom är vana vid uppmärksamhet från maskulina ponduskillar, så det räcker inte för att attrahera dom. Evilvalle Skrev:Hur har din respons varit hittills? Om den inte gett så mycket utdelning så är en strategi jag själv skulle tänka mig fungera att:Väldigt bra tycker jag. Responsen från snygga tjejer är oftast väldigt lik: Stoppar dom och då är dom rätt skeptiska, ger dom komplimang och dom lyser upp, blir svinglada, sen tror dom att det är klart och dom "är påväg" att gå, då försöker jag få dom att stanna med påstående, fråga osv. Får ofta igång en konversation ang påståendet. Evilvalle Skrev:2. Gör ett positivt antagande, "oh är du från X?", "är du Y?", "gillar du Z?" - Visa genuint intresse över något annat än hennes utseende.Ok, detta känns rätt svårt, man har inte mycket att gå på och inte mycket info heller. Men borde kunna leda det in på något, har inte tänkt på det innan men ska försöka. Evilvalle Skrev:4. Ta nu bort all bekräftelse, "active disinterest" som det kallas, bli helt tyst, säg inget. Agera som att du börjar bli uttråkad.Detta känns också jävla svårt, känns också så otrevligt att göra så. Men om jag blir tyst, bryter ögonkontakt och "blir uttråkad" blir inte deras reaktion typ alltid "ah, men nu ska jag gå vidare, måste möta min kompis" eller något sånt. Säkert en kalibreringsfråga, dvs man måste känna när tjejen investerat nog för att inte vilja dra vid minsta lilla "motgång"? Evilvalle Skrev:5. Har du gjort stegen rätt hittills så kommer hon nu börja jaga bekräftelsen. Svara på hennes frågor, var rolig, skön och lättsam igen.Tack som fan! Ska helt klart experimentera med detta. Känns som väldigt high risk high reward att försöka styra första hemma hos mig, men det kanske är likabra! Tror att jag ska testa med att ringa ganska direkt efter att hon svarat på mitt sms och styra där istället. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}