LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
|
2014-07-23,17:19,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-23,17:24 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
Ja. Kvinnohjärnan är ju helt uppslukad av hur den känner för tillfället och därför är de så förbannat veliga och kan inte ta ett enda jävla beslut för sina liv.
När du ringde första gången var hennes knullfönster inte öppet, hon var väl antagligen inte särskilt kåt, DTF och på humör och du fick dissen. När du däremot väntade 5 dagar och hon fick fundera lite på var hon egentligen hade dig (du var inte needy och pushade även fastän hon inte var särskilt på just då) och ringde upp, så var hon helt plötsligt på en helt annan typ av humör och kände för att svara och det hela gick fint. Sen det där med att plocka upp telefonluren alltså... Jag ringer i princip enbart direkt efter att jag fått ett sms så jag och hon vet att hon sitter med mobilen i handen och hon behöver svara eller ge en jävligt bra ursäkt, ringer jag på random tid så är flakeraten betydligt högre. Men fortfarande tycks otroligt många yngre brudar av smartphone-generationen vara rätt blyga i det avseendet och inte svara i alla fall, så nu har jag bara börjat försöka köra text hela vägen med sådana. Så du kanske ska fundera på att skippa det också, om det är sådana du håller på med? Tycker det inte är så mycket krussiduller. Skippa alla skämt, smileys och "lol" eller "hahaha" och skit och fokusera bara på logistiken. Kommer de med någon bortförklaring sen, så kan man göra en sån där nystarts-sms/ringning som du gjorde eller bara lägga över bollen "om du inte vill träffas, så texta mig när du vill. ses" och sen gå vidare med ditt liv och fokusera på andra brudar. Det senare har fungerat bättre för mig iaf och jag blir hellre "jagad" av brudar som verkar digga mig, än att spendera tid på att försöka få ut brudar som redan visat flakebeteende.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com
The less fucks you give, the more fucks you get. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av SvaMp_ - 2014-07-23,15:16
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av Bruno - 2014-07-23,17:19
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av trollface - 2014-07-30,14:18
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av SvaMp_ - 2014-08-01,22:33
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av Player - 2014-08-02,02:10
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av SvaMp_ - 2014-08-03,21:34
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av Player - 2014-08-04,02:35
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? | tay | 38 | 21,263 |
2016-07-29,19:07 Senaste inlägg:: kball |
|
Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? | tay | 1 | 1,955 |
2015-12-19,16:22 Senaste inlägg:: Parafras |
|
Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat | Beerpong | 18 | 16,720 |
2013-10-29,15:12 Senaste inlägg:: Dean |
|
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus! | devil | 5 | 3,207 |
2012-04-03,23:45 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}