LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
2014-07-30,14:18,
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
Bra skrivet bruno!

Det känns lite som att du jagar när du random ringer sådär. Jag körde ofta med "du verkar skön, ring mig ikväll/senare" efter att ha kört lite text en stund. Det var inte många som inte ringde mig, snarare var det så att de ville ringa på en gång, då sa jag bara "har inte tid just nu".. Då sänder man ut signaler att de får vänta på sin tur och att man har sitt shit going så att säga.. tecken på högre värde.

Ett ganska stort misstag jag gjorde i början var att att jag hela tiden svarade så fort jag fick smset, insta svar direkt. Det var ett av mina största bovar till flakes ibörjan, jag ansågs som needy mest pga av mitt dåliga tålamod. Men det var något jag jobbade på ganska mycket att försöka ändra.

Sen vad jag stenhård med en sak, max två flakes sedan var det bye bye, efter en flake då var det i princip bara att nexta direkt men du ger henne ändå en chans till, men då får hon jobba för det. För mig blev success raten högre och flakes mindre.

Meddelanden
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av trollface - 2014-07-30,14:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 38 21,263 2016-07-29,19:07
Senaste inlägg:: kball
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,955 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat Beerpong 18 16,720 2013-10-29,15:12
Senaste inlägg:: Dean
  Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus! devil 5 3,207 2012-04-03,23:45
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}