LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
2014-08-01,22:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-01,22:40 av {2} SvaMp_.)
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare
Det jag alltså vill diskutera fram är en metodik för att få brudarna att plocka upp luren mer frekvent. Tappar en jävla massa poon på det.

Va en tjej, plockade hennes nummer rätt snabbt, bra vibb sådär, het tjej, dock lite bimbo/party tjej.
Ringde först henne, inget svar, mest för att jag inte palla hålla på, ville effektivisera. Iaf sen skickade ett random sms, typ
"hängt ute hela dagarna, jäkligt skön livsstil"
Fick svar något i stil med "Jaha, själv har jag en dålig livsstil Big Grin"
Jag svarar, kanske 30min senare, "Aha, ohälsosam eller bara allmänt tråkig livsstil"
- Fick inget svar. Fack hon va riktigt het. Borde kört att inte svara öht och messat igen två dar senare.

En annan, fin mentalt mogen tjej, messade henne lite på persiska, (hon sa att hon kunde sånt), hon börja messa tillbaks, utbyter typ två mess sen ringer jag henne, inget svar. Skickar då svar på sms'et.
Hon messar tillbaks att hon ringer om en stund. Väntar nån timme, sen skiter jag i henne. Vaknar på morgonen där hon skickat ett mess typ kl12 om jag e vaken. Svarar inte.
Två dar senare skickar jag ett ping sms, hon svarar hyfsat direkt, ringer upp, on svarar, vi pratar i typ 15min, sen ska vi höras om fika. Great success.

En tredje, riktigt jävla het alltså, tidigare skickat ett sms, som jag fick svar på nästa dag. Ignorerade sms'et (enligt min strategi) och ringde upp kvällen efter istället, inget svar / eller om det va upptaget, kommer inte ihåg. Iaf skicka ett sms, fick svar efter en halvtimme, Har inte svarat tillbaks.

En fjärde där vi haft kontakt rätt länge, också jäkligt het alltså haha. Vi skulle träffas förut men ställde in pga huvudvärk.
Messade henne och fråga om hon va tillbaks från skogen, fick svar direkt, där hon frågade saker om mig. Av artighet svarade jag hyfsat direkt, dock inga frågor tillbaks. Inget svar tillbaks. Tror dock kroken finns kvar fortfarande. Ska ringa henne i helgen.

Sen är det en jävla massa som öht inte svarar på mina sms, dom brudarna vet jag faen inte vad jag ska göra med.

Det jag alltså är intresserad av är att göra en statistisk analys av vilken typ av metodik som funkar bäst, självklart är alla brudar olika, men på ett överlag. Skulle därför gärna få information från andra, hur konvos som skitit sig gått, kontra lyckade konvos. Mer data --> bättre statistisk underlag.

Egentligen hatar jag att hålla på och "phone gama", jag går fram och pratar med dem ärligt, och jag vill ta hand om dem ärligt, men brudarna e faen så jävla korkade att man fan måste hålla på och snärja dem innan man kan få till en träff eller bara att dem ska plocka upp luren, varför jag tänker mig så vetenskapligt som möjligt försöka hitta den bästa metoden.

Hittills ser jag indikationer på att just inte svara direkt, och gärna vänta 1-2 dar med att svara öht. Ringa kanske är bäst att göra efter direkta sms, svårt att säga. Men som sagt, tar gärna emot exempel på allt, dvs både lyckade och icke lyckade så kan man skapa underlag Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish

Meddelanden
RE: Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare - av SvaMp_ - 2014-08-01,22:33

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 38 21,263 2016-07-29,19:07
Senaste inlägg:: kball
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,955 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat Beerpong 18 16,721 2013-10-29,15:12
Senaste inlägg:: Dean
  Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus! devil 5 3,207 2012-04-03,23:45
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}