LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
2012-02-19,13:54,
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Min största change är nog att jag lärt mig identifiera IOIConfused, lärt mig att shit-test är en IOI, samt lärt mig att "ta det vidare" när jag väl identifierat det.

Men förutom det så:
Tjejer gillar att bli förförda, att killen tar de flesta initiativen, de gillar att bli dominerade i sängen, de gillar att bli öppnade, tjejer är minst lika nervösa som killar när det kommer fram en snygging och börjar prata med dem, de gillar INTE när killen inte vågar ta för sig - fet turnoff, du kan få ragg hur lätt som helst även om du inte har din bästa hairday, bästa muscle-day, bästa mustaschtrimmet-day, dina outcomes påverkas INTE av din (i ditt huvud) utseendemässiga dagsform, ALLA (även de som är jävligt duktiga) får nobben ibland, dirtytalk är SJUKT effektivt, många massmediala instanser låter genus-teorietiker få alldeles för stort utrymme, vilket fuckar med många snubbars hjärnor om hur man ska bete sig, tjejer är (minst) lika kåta som killar och älskar sex samt har rätt till sex lika mycket som killar.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt

Meddelanden
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far - av Carragher - 2012-02-19,13:54

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Lista det viktigaste egenskaperna players har tay 14 10,021 2015-12-23,20:06
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}