LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur gör ni med "konkurrenter" :P
2012-03-18,16:57,
Hur gör ni med "konkurrenter" :P
Allt i från tillfälle till tillfälle. Men brukar typ undvika att snacka om dom, eller hitta nåt som de e "svaga" på. Å utmana dom på det (om man träffar dom). Men det får inte bli så uppenbart att du är ute efter att förnedra honom. Utan lite subtilt sådär så alla bara märker att han e sämre Smile

Också att hålla framen. Om de börjar se upp till dig å söka din validation är ju biffen kirrad.

När ni pratar om saker å hon snackar om vad han tkr å tänker. Så brukar jag (beroende på) dissa det å vara "över" honom. Typ, lilla pojken vet inte bättre. etcetcetc

Att vara roligare/mer spännande är också en grej som funkar. Center of attention. Drama etc, det händer mkt runt dig. Projicera det.

Visa också att han inte är nåt hot och att man inte är orolig. Typ våldsamma pojkvänner. Antingen viker man sig - å e faggot å får ingen pussy. Eller så är man orädd för honom å ba: "Va ska han göra?!"

De blir lite tuppfäktning men vfan.

De beror ju på vad du har med för pojkvän/konkurrent att göra. En gång tog jag en tjejs nr medan hon var me sin kille. Frågade:

(mitt i konvon)
JAG: E ni tsmans?
HAN: Ja de e vi. (håller om henne. drar henne nära)
JAG: OK. No disrespect men skulle ja kunna få ditt nr?
HON: visst. *ger nr*

Killen började asslicka mig som fan efter det. Där pajja han de ju bara för sig själv. Jag å bruden började flörta och sen sabba jag det själv. Menmen. Du förstår sensmoralen.

__

En annan gång så flörtade jag med en tjej. Som var skitpå. Men hade pojkvän. Pojkvännen såg smsen å ba: DE E FAN INTE OK. Sa att "det är bäst att jag lägger av". Å jag tänkte: Ok. Antingen ger jag mig - å mister henne. Eller så kör jag ba på. Å då sa jag till henne att jag inte bryg mig för jag tycker att hon är söt. Å jag står för det. Å jag kommer go for it. Å de e ingen fel med det.

__

En annan gång raggade jag på en brud på krogen - å då fick jag rätt saftigt med spö.

___

Allt beror ju på vad/vem/hur du har med att göra. Har du nåt specifikt scenario du tänker på?

Meddelanden
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,16:18
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av Mössan - 2012-03-18,16:57
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:31
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:32
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:59
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,23:15

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}