LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
2012-03-19,02:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,02:19 av {2} Silentshot.)
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
Har bara vart med om riktigt gruppsex där man byter av efter en stund, en gång. Det slutade med att vi satt i sängen efter krogen, 4 pers. Jag drog av ena tjejen byxorna och slickade henne likaså gjorde min polare efter att de märkte vad jag gjorde.

Hade dock en jävla vinballe, så båda tjejerna försökte få upp den men misslyckades, haha. Så jag stod där alldeles ensam vid sidan av sängen och försökte få upp den lilla krigaren medans min polare höll tjejerna sysselsatta. Till slut fick jag då upp han och körde igång, sen efter en stund så blev det bara naturligt att vi bytte av varann, var nog inte mer än att han frågade om vi skulle byta eller om vi eyecheckade varann eller nåt, lol.

Vi hånglade inte eller nåt med varann, vi bytte bara partner och körde på som vanligt 1on1 sex.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."

Meddelanden
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar - av Silentshot - 2012-03-19,02:14

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  trekant och skydd Godot 2 2,444 2016-03-11,16:02
Senaste inlägg:: godsgift
  Styra upp trekant med en blyg tjej, hur fan då? Set Theory 1 2,390 2015-05-28,17:05
Senaste inlägg:: godsgift
  Trekant med kk och oskuld, advice needed Whynot 6 4,643 2013-09-30,12:46
Senaste inlägg:: Whynot

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}