LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur gör ni med "konkurrenter" :P
2012-03-19,04:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,04:22 av {2} devil.)
Hur gör ni med "konkurrenter" :P
Ta reda på hans adress...load the gun up... then you play the waiting game...

när en brud ja e me snackar om att andra killar raggar på dom... vilket dom älskar att göra... haha börjar tro att tjejer har en naturlig tendens att DHVa... anyway..

när dom gör det så reagerar ja på det som att dom berättar för mig att dom var ute i affären och köpte mjölk.. "huh..okej..intressant"

hade en tjej en gång,länge sen... gillade henne som fan men hon hade lite känslor för sitt ostabila badboy ex.. no wonder att hon föll för mig med som ja va då, samma anledning att hon föll för mig va också samma anledning som gjorde att hon stack, kan nån säga ironi ??... anyway min erfarenhet säger "just stay the fuck away from that". Smutsa inte ner dina händer, prata inte om honom. inga boyfriend destroyers som ja så snyggt försökte tillämpa genom att säga att det var synd om honom som var känslomässigt ostabil "försökte få honom att framstå som en chode) eller nått sånt...

nämner hon nånting "huh (You dont say...) ...intressant"

sitter hon me luren hela tiden brukar ja säga "times up! du har haft din telefontid nu, hand it over missy!" och ta den ifrån henne lite lekfullt... sjukt mycket du kan komma undan med om du gör det lekfullt..

som du ser har alla svaren du fått haft en röd tråd "skit i det and just be more awsome"
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]

Meddelanden
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,16:18
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:31
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:32
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,17:59
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av GBG - 2012-03-18,23:15
Hur gör ni med "konkurrenter" :P - av devil - 2012-03-19,04:16

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}