LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
2014-10-24,06:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-24,06:05 av {2} fisk.)
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Utan att ha några resultat att backa upp det så håller jag med dig helt.

I somras körde jag i princip dg varje dag i flera timmar samtidigt som jag inte skötte kosten särskilt väl, tränade ingenting och drack kanske 5 dagar i veckan(vissa dagar bara 1 öl eller 2 iofs). Dessutom öppnade jag "alla" som på håll såg bra ut, när man kom fram var det ofta inte alls så bra som man trodde och man ville inte ens ligga med henne, men man körde på ändå för att "träna". Liggresultaten i förhållande till tiden jag la ner var katastrofala även fast det nog ändå var värt tiden, inte liggmässigt utan persnolighetsutvecklingsmässigt. Dock kom man ibland upp i störd state, t.ex första riktiga veckan öppnade jag och min wing säkert över 100st på 3-4 dagar och efter det svävade man på moln, men även fast man är i den staten så är det ju ett numbers game Smile

Efter sommarn sommarn började jag gå på gym 3 dagar i veckan, sköta kosten riktigt bra och meditera mellan 21-40 minuter varje dag(meditera i somras också dock).
Nu senaste veckorna har jag öppnat ganska få tjejer, men har märkt otroligt stor skillnad i mitt eget huvud. Jag öppnar bara tjejer som det "hugger till" i magen av att se.
Senaste tiden har jag i princip tränat 5 dagar i veckan och läst fruktansvärt mycket(b,la models, guldbok), i onsdags var jag på kundaliniyoga för första gången(allmänt investerat mycket i mig själv alltså). Igår öppnade jag 1 tjej och jag kände verkligen stor skillnad om man jämför med i t.ex somras.

Detta med att känna genuint intresse är för mig självklart just nu, men då har jag ju öppnat ganska många hundra tjejer, hade jag från början bara öppnat dom jag verkligen varit intresserad av hade jag öppnat en tredjedel så många, och man utvecklas ju utan tvekan socialt av att bara öppna. Så när man är färsk tror jag man ska öppna "allt" för att vänja sig vid att öppna och normalisera att prata med främlingar, sen vet jag inte när man ska ge upp det, men kanske när man har fått koll på sin AA och kan prata normalt med tjejerna.

Meddelanden
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen - av fisk - 2014-10-24,06:03

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}