LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
2014-10-24,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-24,13:23 av {2} ångest101.)
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
(2014-10-24,12:52)sjoggaa Skrev: Tro mig det har inte med om du gör si eller så, om brudarna gillar/avisar dig så är det vad du känner och är bekvämast respektive obekvämast med, visst jag kan köra på mr niceguy skavigåpåbio över nätet men i verkligheten skulle det aldrig fungera för mig, det skulle bli en olustig känsla att försöka anpassa mig efter hennes ideal som att ta på en mask över mitt verkliga ja, vad skulle hända om hon gillar mr niceguy då, ska jag då byta skepnad varje gång vi ses? Nja, kör på den stilen som du tror passar dig bäst du behöver inte vara överdrivet grov men var sexuell iaf.

Ok! Fortsätter gärna med screening och visa att man vill ligga/är intresserad av hennes på ett sexuellt vis, men med charm så att hon inte känner sig som en hora´

Charmig och lugn på ett sexigt vis, och ibland vara lite mer rå så blir det bra.

Meddelanden
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen - av ångest101 - 2014-10-24,13:23

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}