LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
2014-10-31,16:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-31,16:33 av {2} ångest101.)
Inlägg: #8
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
(2014-10-31,16:18)Ragnarök Skrev: Du är genetiskt kass helt enkelt. Inte ämnad att bli the topp. Sorry.


Nej men förfan. sluta runka, få lite jävlaranamma i dig. Arnolds råd "Never look back" är ju bra med.

KÖR, och tro på dig själv.

Va e det fölr jävla avatarbild du har förresten? O ditt användarnamn? Offerkofta?

Motivation är inget man alltid har. Det är något som man behöver lägga till dagligen. Liksom man behöver duscha dagligen behöver man dagligen en dos motivation Wink

Det där no-fap ni förespråkar hela tiden måste ju verkligen vara magiskt, verkar vara lösningen till typ allt i era ögon. Har försökt så många gånger nu att jag gett upp det, men ska nog ta tag i det när jag uppnått andra mål.

Tror det är viktigare att få till ett umgänge med tjejer eller andra saker i livet. Tror liksom inte på "sluta runka/porr" så löser sig allt av sig själv.

Det kan inte vara så enkelt som att sluta runka sin kuk och vips så blir hela livet förändrat efter några månader.

Hur ni inte själva hur det låter? Hur i helvete kan det vara sant.

Bli biffig,börja vara mer social,gå ner i vikt,utbilda sig till typ läkare. Sånna saker kan jag förstå kan förändra ett liv.

Men att sluta runka sin kuk? Jag har då inte hört någon kompis hålla med om det eller ens tro en gnutta på det. Typ alla skrattar åt mig direkt dom hör no-fap och ingen tar det på allvar.

Då har jag trots allt snackat med typ 10 kompisar om det helt enkelt?


Meddelanden
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd - av ångest101 - 2014-10-31,16:30

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}