LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
2014-10-31,21:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-31,22:20 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #14
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd
Jäkligt intressant karaktär och historia, galet jävla driv alltså, helt sjukt.

Men som nämnt har han ju vissa mindre hälsosamma psykopatdrag, att vilja bli känd, beundrad etc är ju egentligen en sjukdom. En häslosam ledare är den som drivs av att vilja ge till sin grupp, inte vilja mätta sitt eget komplex.

Undrar hur det funkar det där med att kura innan 18års ålder, jag tänker hur hans testo nivåer måste varit när han inte kurat? Men kanske han vart på kur större delen av sitt liv vilket också vart motorn bakom hans driv, liksom bedrifterna han gjort är ju helt ofattbart, ingen vanlig människa direkt, kommer tomhänt till Usa, världsmästare i bb, världskänd skådis, guvernör.

Han är ju inte direkt dålig på att motivera en


Faen när jag tänker på det, Sylvester Stallone har ju också helt otrolig historia bakom sig, kanske är nått med detta roidande

Jag tycker det är fint när man går efter något man verkligen tror på, men mycket självhjälp kan också väcka perversitet i folk, vet inte exakt hur man ska lägga fingret på det. Jag har vart i gemet länge, och har facking jobbat hårt i perioder, utöver det har jag tränat väldigt hårt, kvalificerat mig på Sm, ofta fått höra av folk att jag är väldigt disciplinerad, pluggat jäkligt hårt i perioder också.
Vad som har hänt är att jag nästan gått in i väggen många gånger, känner ibland att om jag har energi över så måste jag göra något annat, måste döda kroppen annars har man inte gett allt, måste gå slut i huvet från jobbet, annars har man mer att ge, följden kan bli just att man bli allmänt slut.

Jag har också stött på en del personer från comunityn som senare via detta success jagande blivit rätt konstiga. kan ge exempel om nån är intresserad.

När jag tänker på det så är de som faktiskt blivit riktigt framgångsrika folk som just följt sina drömmar, hållit på sin integritet etc, dock har de inte vart några som lyssnat på Tony Robbins hela dagarna.
Iaf vad jag vill säga är att det gäller att ha perspektiv, är man ung och inte levt för mycket kan saker stiga en åt huvet.

Tyler säger bra grejer men fattar itne det där med hans jävla träning, för det första tycker jag faen inte det ser ut som att han har en fettprocent på 6,4%, i den första videon.

Sen pratade och skröt han om sin bb träning även när han var fet som en gris.
Winning Beats the Game

Be Selfish


Meddelanden
RE: Arnold o du store Schwarzenegger! En hyllningstråd - av SvaMp_ - 2014-10-31,21:42

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}