LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
2014-11-02,12:58,
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Intressant ämne, jag kan prata ur min upplevelse då jag kör aggressive approach på dagen och på natten. Kan ta igår som ett exempel, var inne på en bar och inne på den stora rökrutan där det är inte hög musik så passade jag på öppna sets, en tjej som jag precis öppnat ser uttråkad ut med blyg(?) kroppsspråk men söt var hon så efter några ordbyten kallar hon på sin tjejkompis jämte att ta över istället för henne (tror jag hon sa till tjej kompis kanske något för dig), så räcker fram handen och hälsar och hon är öppen och ler hur mycket som helst, kör screen, kvalificering, sen till slut frågade "vad var speciell med henne till skillnad från andra tjejer", hon säger att hon inte vet det. Efter en liten stund häver hon sig att hon måste gå och kommer snart tillbaka, (som vanligt tjej skitsnack), då jag såg henne med några andra st som hon gick till.

Exempel 2.

Ser en söt tjej, fångar ögonkontakt med henne och ler så går fram och hon verkar ge mig bra respons så tar tag i hennes hand och säger att vi kan gå ut då det är skitvarm här inne, så hon typ drar bort sin hand precis jag börjar dra henne från folkmassan. Hon säger hon inte vill hänga med så för att bli av med mig så approchar hon själv 3 andra randoms killar precis jämte.

Exempel 3.
Fick även rejection av tre andra brudar med att säga "gå hitta en annan tjej istället".

Misstänker om jag gör något fel i seten.

Vad har Evilvalle eller andra säga om dessa scenario? är dessa vanligt respons/resultat för aggressive approach då den går ut på hitta om tjejen är DTF?

Meddelanden
RE: Bra kommunikation men ändå flake - av selected - 2014-11-02,12:58

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}