LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-11-02,13:16,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-02,13:19 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Selected, nu får någon rätta mig om jag har fel. Men utifrån den lilla texten att dömma går du på för aggressivt.
Om det är i kroppsspråk / tonläge och du framstår som otrevlig snarare än självsäker och tar för dig eller om det är i ordvalen är svårt att säga när du inte skriver mer exakt vad du säger och man har sett dig IRL i dessa situationer så fått uppfattning av tonläge osv. Jag t.ex förra helgen när jag mötte upp andra för första gången och hamnade i skitbra state men blev lite desperat mot slutet och gick runt och sa till massa brudar att jag ska med dom hem på efterfest eller rent utav att jag och hon ska ha sex ikväll. Fick inte napp, men till min poäng, ingen av brudarna blev sura, många var t.o.m flirtiga mot mig och tyckte det var kul att prata. Du kan vara väldigt klumpig i ordvalen och väldigt rakt på sak utan att brudar blir sura om det kommer ifrån en bra positiv och glad frame. Så jag misstänker att det är en kombination av att du är likt mig dåligt kalibrerad så du inte klarar känna av brudens nivå av intresse och pusha i rätt tempo utifrån var specifik situation utan bara med tunnelseende pushar framåt. Samt att du i din aggressiva frame blir otrevlig i tonläge och kroppsspråk, även om du kör aggressivt och pushar fort ska du ha positiv, glad och skämtsam/trevlig frame. Mina 2 noob cent. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}