LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-11-02,13:53,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-02,14:02 av {2} selected.)
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
(2014-11-02,13:16)confused... Skrev: Selected, nu får någon rätta mig om jag har fel. Men utifrån den lilla texten att dömma går du på för aggressivt. Jo jag vet pallar inte skriva en hel FR vad konversationen gick ut på, men det modellen är väldigt simple och legit, Screen, Eskalera, Isolera-Esklaera, Lämna stället med henne. Jag har kört detta rätt så länge. Misstänker även det kan vara så att dessa tjejer inte är vana eller kan hantera sådant typ av approach/person, så bästa sätt att komma undan för att inte göra bort sig så går de iväg. Kan se genom deras kroppsspråk och investering att de inte har varit med om liknande, ja du vet de är mer vana med träffa på chodes, vardags vanliga killar som drar upp tråkiga samtal ämnen eller vanliga samtal och nonsense. Det är klart att man ska vara positiv, glad och skämtsam i konversationen, Aggressive approach har inget med aggressivt beteende och göra, det går ut på initiera fysisk kontakt tidigt, eskalera snabbare än vanligt. . Ett av de exempel i en aggressive approach är att när du tar tag i hennes hand, vem är det som drar bort sin hand först du eller henne? vem kollar bort först?, Efter tystnad vem som börjar prata igen, du eller henne?, allt detta för att få henne investera och öka spänning, jag brukar hålla kvar så att hon ska vara tvungen att dra bort det själv, dvs. öka spänningen ännu mer, har fått flera gånger med "Kan jag få min hand tillbaka". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}