LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bra kommunikation men ändå flake
|
2014-11-02,14:14,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-02,14:16 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Bra kommunikation men ändå flake
Svårt att tolka det du skriver nu. Får du bra resultat med den modellen och det du kör och lämnar stället med brudar ofta, ja då är det ju egentligen inga problem i grunden.
Jag utgick ifrån att du failar med detta varje gång och inte vet varför, men kanske missuppfattade något. Mitt svar var anpassat ifrån att du failar och inte vet varför. Lyckas du med detta ofta så är det ju bara finkalibrering som gäller för att öka sucess raten och istället för att köra på med tunnelseende exakt likadant på alla brudar, så försöka träna på att känna av varje specifik tjej. På en tjej kanske screen, eskalera, isolera-skalera, lämna stället fungerar. Medans på en annan tjej så screen, eskalera, push n pull, eskalera, isolera, push n pull, eskalera, lämna stället fungerar. Och på en tredje tjej så screen, push n pull, eskalera, isolera, screen, push n pull, eskalera, push n pull, eskalera, lämna stället. Ja, you get my point. Dock är detta väldigt svårt och tar tid att kalibrera in och lära sig känna av, jag själv är dålig på det så, men det kommer med tiden, bara man är medveten om det och fortsätter träna. Klara av att känna av responsen ifrån var specifik tjej och känna av hennes nivå av intresse, compliance osv och anpassa sig efter var specifik situation. Det är vad som är skillnaden på en nybörjare som precis lärt sig pulla någon gång ibland och en riktigt duktig som pullar till höger och vänster. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}