LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
när en xxl tjej får intresse av en på gymmet..
|
2014-11-12,23:19,
|
|||
|
|||
när en xxl tjej får intresse av en på gymmet..
Så vet ej riktigt var man ska placera detta, dock är detta något som jag tycker hör lite här med..så here it comes:
På söndag för två veckor sen innan jag stukade foten o hade sen influensa o slem i halsen så körde jag min hårda konditionspass som ajg kör på söndagar: uppvärmning på crosscykel, intervall på löpbandet samt crosstrainer och hopprepsträning...Ser på gymmet då en tjej som mer eller mindre är större än jag, som tränar styrketräning, tänker för mig själv "okej..konditionsträning vore också något att tänka på..." sen titta jag inte mer åt hennes håll utan åt andra tjejer som ser betydligt bättre ut och är i mina egna tankar och hör på mina motivationsklipp på mp3n... När jag väl går på gymmet står samma brud där och ropar efter mig:" skitbra tränat! du är duktig!" Jag tackar för komplimangen och går till bilen en aning konfunderad " ok hände de där verkligen? " Nu var jag på gymmet igen, och så ser jag samma tjej igen, hälsar henne o hon hälsar tilbaks en aning stum med tanke på att jag sa hej bara sådär. Denna gången så märker jag även att hon tittar åt mitt håll då o då..lite weird... Då det tydligen finns en intresse från hennes håll, dock är hon inte direkt min ideal va jag söker hos en tjej ( XXL säger ju allt...) kanske borde jag kolla vad som gäller?
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Eyeballers på gymmet | Nystart | 8 | 3,953 |
2013-01-05,14:59 Senaste inlägg:: Nystart |
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}