LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Officiella Tindertråden
|
2014-11-16,15:25,
|
|||
|
|||
RE: Officiella Tindertråden
J: Läget?
H: Bra det, själv? J: Jorå lugnt här, ute igår eller? H: Nej, var ute i fredas världens hårdaste AW, så var bakis tills jag somnade igår, dudå? J: Haha låter nice, ja det var jag. H: vart var du då? J: Slick, fast bara småbarn där. H: haha brukar vara så där, är dom små får man ta två J: Skulle inte vara fel J: Vad gör du på den här sidan då? Letar efter prince charming, tidsfördriv eller ligg? H: En blandning av allt kanske sjdå? J: Bor i norge och är bara hemma några dagar så kan bara leta efter en sak. H: Nice, vad gör du i norge? J: Jobbar som nattvakt och på nattklubb. H: Jävlar vad du får ligga! J: Haha kan hända. H: Bra för dig det J: Skönt med andra ord H: Ligger inte tillräckligt ja.. J: Haha jasså får du inte tillräckligt? H: Nån gång i veckan är för lite! J: Sounds like me H: Haha härligt då har vi något gemensamt! J: Hoppas du har bra rumpa H: Haha kan jag inte avgöra! J: Ne därför du ska skicka en bild, *min snap* H: Kan inte nu är ute och kör bil J: Sex i bil är nice H: Det är inte dumt H: Fick du ligga igår? J: yes men det var sämst H: Fan vad kasst, vad gillar dudå? J: En tjej med bra röv som suger bra är det bästa som finns. H: När drar du till norge då? H: Bästa som finns att suga! J: På ondsag, vart gillar att du bli sprutad? H: Det är välkommet överallt, vart kommer du helst? J: Munnen eller ansiktet är rätt sexigt, vad gillar du? H: Allt! Gärna hårt och smisk! http://www.ladda-upp.se/bilder/ftlkixaxzdedto/ |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}