LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kvinnomisshandel
2014-11-27,09:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-27,09:25 av {2} illdan.)
Inlägg: #4
RE: Kvinnomisshandel
(2014-11-27,08:07)confused... Skrev: Jag har hört om väldigt få tjejer som blivit slagna, jag har aldrig sett en tjej bli slagen.

Jag har hört om väldigt många män som blivit slagna, jag har sett män bli slagna ett gäng gånger.

Jag har aldrig slagit en tjej, jag har blivit slagen av tjejer flera gånger.

Dom flesta jag pratat med har samma erfarenheter, slump eller inte, jag gissar på inte.

När en kvinna blir slagen låter det, en kvinna förtjänar aldrig att bli slagen, det är aldrig en ursäkt att slå någon, det är aldrig hennes eget fel.

När en man blir slagen förtjänade han det, en kvinna slår inte en man utan anledning.

Ganska mycket enough said om feminism ochinte tjejers dubbelmoral.


Exakt såhär. En sak jag snackat mycket om innan, främst med tjejer.

Kommer ihåg när jag var liten, så jävla ofta man fick höra från föräldrar och andra vuxna, "Man får inte slå tjejer"..
Det var aldrig någon som sa "Man får inte slå killar" eller "Man får inte slå någon"... Det var alltid just TJEJER man inte fick slå.


Det är devlis fuckat tycker jag, för man lär barn, framförallt tjejer, att det är okej att slå killar.

Men två bra anledningar att lära killar att inte slå just tjejer kan vara.
1. Tjejer är extremt mycket svagare än oss fysiskt, generellt så vinner killen alla gånger över tjejen i en fight, även fast tjejen har mer träning.
2. Killar är mycket mer aggressivare, vi är våldsammare så chansen att vi kommer slåss är större.

En stor nackdel
När man lär barn att killar inte får slå tjejer så kommer tjejerna omedvetet bygga upp en trygghet att "killar får inte slå mig även fast jag slår dom".
Detta leder till att tjejer slår killar i större utsträckning än de hade gjort då de räknar med motattack. I de flesta fall funkar detta, en kille slår inte en tjej oavsett om hon slår han, men i de fall där killen kommer slå tillbaka så kan höra göra väldigt stor skada. Dessutom kommer killen säkerligen göra extra stor skada ibland, då kvinnan bara gjort han mer arg för varför örfil hon hon lagt på hans kind, så när han väl tappar det och slår tillbaka slår han säkert hårdare än vad han hade gjort om han bara örfilade henne tillbaka direkt.


Man borde fan lära tjejer lika mycket att inte slå killar.
Tex, "Slå inte killar, för dom kommer FUCKING ÄGA er när dom slår tillbaka"..

Förövrigt tycker jag det är okej att slå tillbaka på en tjej, i försvar. Även fast hon bara lägger en lätt örfil som bara är förnedrande, så kan man lägga en tillbaka. Dock tycker jag inte det är okej att slå en tjej med mer kraft än hon slog dig. Det bästa vore ju bara att brotta ner en tjej och hålla fast henne, nackdelen är väl att alla börjar skrika RAPE då.


Har aldrig slagit en tjej men har blivit örfilade ett par gånger!.. Några av gångerna kommer jag ihåg att jag båda kände och sa till tjejen att "Du ska va så jävla glad att du är tjej".

Jag tycker det är tråkigt att man alltid bara pratar om kvinnomisshandel och aldrig mansmisshandel.

Till TS:
Menar du om vi ökar attraktion om vi slår tjejer eller inte?
I vissa fall kan man öka attraktion genom att slå, då det är ett sätt att dominera någon annan, och folk följer dig om du dominerar dom.

Men det vore ju VERKLIGEN inte okej att slå någon i syftet att dominera dom/skapa attraktion. Är man redo att gå så långt att slå en brud för att få knulla henne så kan man lika väl gå hem och runka.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi


Meddelanden
Kvinnomisshandel - av Sex Intelligence - 2014-11-27,02:15
RE: Kvinnomisshandel - av Dowgeni - 2014-11-27,08:01
RE: Kvinnomisshandel - av confused... - 2014-11-27,08:07
RE: Kvinnomisshandel - av illdan - 2014-11-27,09:17
RE: Kvinnomisshandel - av TonightIsTheNight - 2014-11-27,14:47
RE: Kvinnomisshandel - av selected - 2014-11-27,11:27
RE: Kvinnomisshandel - av krokodilen - 2014-11-27,13:48
RE: Kvinnomisshandel - av WALL-E - 2014-11-28,00:03
RE: Kvinnomisshandel - av svalan - 2014-11-28,00:17
RE: Kvinnomisshandel - av confused... - 2014-11-28,00:25
RE: Kvinnomisshandel - av confused... - 2014-11-28,00:34
RE: Kvinnomisshandel - av Sex Intelligence - 2014-11-28,00:52
RE: Kvinnomisshandel - av Swish - 2014-11-28,01:01
RE: Kvinnomisshandel - av Ragnarök - 2014-11-28,01:57
RE: Kvinnomisshandel - av Swish - 2014-11-28,02:22
RE: Kvinnomisshandel - av Zaxii - 2014-11-28,01:54
RE: Kvinnomisshandel - av Sex Intelligence - 2014-11-28,02:20
RE: Kvinnomisshandel - av Ragnarök - 2014-11-28,19:36
RE: Kvinnomisshandel - av confused... - 2014-11-28,20:06
RE: Kvinnomisshandel - av Ragnarök - 2014-11-28,20:14

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}