LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Simpla sextekniker för att få och ge mer njutning
2014-12-01,05:20,
Inlägg: #19
RE: Simpla sextekniker för att få och ge mer njutning
(2014-11-30,02:12)SvaMp_ Skrev: Vad exakt är du du gör? Kniper hårt som fan och sprutar ändå och sen kan fortsätta pippa?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Det som har höjt mitt sexliv till andra nivåer är att inte ejakulera, man kan knulla hur länge som helst och tappar inte intresset för kvinnan efteråt.

Gräva i sig själv och se vad man för stunden blir upphetsad av och berätta det i kongruens med ens för stunden känsla/fantasi är coolt också, hon sugs liksom in i ens perversa fantasi
Har nyligen startat med pc-muskel träning, har dock inte haft någon större betydelse med det jag beskrev om förut. Kan, speciellt om jag kommer snabbt, att fortsätta och behålla ståndet tills jag kommer en gång till. Är lite obekvämt att fortsätta efter man har kommit men går ganska fort över.

Angående att ha sex utan att komma är något jag tycker är intressant. Minns att jag läste om det på "The way of the superior man" men la inte jätte mycket fokus på det. Var dock med en brud igår som jag inte kunde ligga med pga av hennes föräldrar, men vi teasande varandra i flera timmar utan några problem.

Kör du alltid utan att komma eller är det bara några enstaka gånger som du tillåter dig att komma?


Meddelanden
RE: Simpla sextekniker för att få och ge mer njutning - av Dowgeni - 2014-12-01,05:20

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}