LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är skatt stöld?
|
2014-12-05,20:01,
|
|||
|
|||
RE: Är skatt stöld?
(2014-12-05,13:00)Cruz Skrev: Men det va jävla butthurt du va för den minusreppen. Varför skulle jag bli ryggdunkad för att jag kallar dig mupp? Tror ingen ens hade märkt det ifall du inte tog upp det.Moget och väldigt alfa av dig (för alla med aspergers är jag ironisk). Nej du blir inte ryggdunkad för att du bara kallar mig mupp och har aldrig påstått det även om du vill förfina DINA (plural) ord nu i efterhand. Din jämförelse är orelevant i frågan och jag förstår om du inte kan förstå. Ska försöka vara så pedagogisk som jag kan. 87% tycker samma sak medans resterande 13% tycker annat. v+mp+s+c+fp+m+kd tycker att nivån av invandringen är bra. SD är det enda invalda partiet som tycker annorlunda i den frågan. 87% av parlamentet vägrar sammarbeta med SD = 87% mot 13%. SD blir då "butthurt" och börjar bete sig som terrorister mot resterande 87% och kanske indirekt mot en del av sina egna väljare. Kan en tafatt mupp arbeta som VD på ett företag? Svaret är ja, men jag tror att det är ytterst osannolikt. Kan en tafatt mupp utklassa dig i schack utan problem? Svaret är ja, det är ytterst sannolikt. (2014-12-05,14:52)Evilvalle Skrev: Va? Vet du ens vad du skriver?Smart där! Det är som du säger, jag vet inte vad jag skriver. Kan inte svenska och är en tafatt mupp som tror att jag lever på mars. Lika bra ni ger mig -15 i omdömme allihopa utan att ens ha diskuterat någonting med mig innan |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 29 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}