LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Överreagerade jag?
|
2014-12-08,20:32,
|
|||
|
|||
RE: Överreagerade jag?
I ditt fall här skulle jag dock inte ta det som om hon var oförskämd, utan bara missade att svara helt enkelt. Fortsätt konvon som vanligt och säg till henne att skärpa sig ifall det uprepar sig.
Ifall det skulle vara uppenbart att hon ignorerade dig, tycker jag verkligen inte det är något fel att säga till att det är ett översittarbeteende. Bara du gör det som att du screenar henne. Altså, du får köra på framen "Kan du inte ha en samanhängande konvo så är det ändå inte värt att slösa tid på dig". Sen om hon säger förlåt och skärper sig kan man spinna vidare på relationen, annars är det bara to cut it Tycker bara det är fucked upp att inte svara på tilltal. Tycker jag förtjänar sådan respekt att man svarar mig, och om man inte vill svara så är det ingen big deal, då kan personen gärna sitta kvar på sina höga hästa och tro sig. Sådant beteende kommer bara skjuta peronen själv i foten, senare i livet. Tycker hela grejen med att "inte visa sig needy har gått långt överstyr. Tycker många använder det som ett sätt att undvika konfrontationer. "Nej hon kan bete sig hur hon vill, jag tänker inte lägga mig i, vill inte va needy liksom" Det där är JUST ett needy beteende, att inte göra det som känns situationen.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}