LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Överreagerade jag?
|
2015-01-04,15:56,
|
|||
|
|||
RE: Överreagerade jag?
Yep, det var detta som utlöste det hela:
Citat:men nu andra gången som hon inte svara på mitt sms så blev jag sur. Hon gick ifrån att träffa dig för att det var roligt och avslappnat (något som med tiden kunde utvecklats) till att få kalla fötter och känna press (då du blev pissed off då hon inte svarar på något sms, vilket indikerar att du är mer investerad i relationen än hon) - Helt plötsligt går hon från att vara "betuttad" till att rationalisera massa trams om hennes ex etc etc. Avancera aldrig ett "förhållande" framåt, låt tjejen göra det. Låt TJEJEN ta upp om ni ska ta det till nästa nivå, bli exklusiva etc. Det maskulina vill ha frihet, det feminina vill fånga det maskulina, kontrollera det och göra det till "sitt eget" - När du visar större behov i att bli exklusiva än henne så antar du den feminina rollen och hon kan längre inte "dansa i det feminina" (eller vad fan David Deida eller någon annan spirituell gubbe kallar det, men det är legit). Det är med absolut största sannolikhet game over ja. Du behöver egentligen inte svara någonting, alternativt "Japp det är lugnt!" som en no biggie. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}