LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Till alla som identifierar sig som smarta
2015-01-06,20:18,
RE: Till alla som identifierar sig som smarta
Intressant tråd, fliker in med lite mer när jag får tid men jag håller absolut med om att intelligentare killar i regel har svårare med brudar än mer .. "korkade" snubbar.

Kan mycket vara därför så många, inklusive mig själv gillar en systematisk approach till att ragga brudar, dvs m3 modellen etc etc. Man kan relatera så bra till det, ett "logiskt system" där man går igenom olika nivåer stegvis.

När jag kom in i communityt så var jag inte särskilt duktigt socialt, visste inte vad jag "skulle säga", blev ofta pinsamma tystnader osv. Det kändes som min hjärna inte "flowade" på samma sätt som många andra killars. När jag dock insåg att jag kunde lära mig en metod och stegvis bemästra de olika faserna, då tog det inte lång tid innan jag fick riktigt mycket framgång även som newbie. "Lär dig vad som måste göras, vilka steg du måste utföra, och agera sedan" - simpelt och effektivt och väldigt lätt att på ett logiskt plan förstå. Nästan som programmering, fixa koden och sen execute och stäng ute allt annat.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
RE: Till alla som identifierar sig som smarta - av Evilvalle - 2015-01-06,20:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Använda nofap-"powers" till annat? fisk 14 9,183 2016-11-20,13:57
Senaste inlägg:: plague

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}