LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Till alla som identifierar sig som smarta
2015-01-07,01:59,
RE: Till alla som identifierar sig som smarta
Jävligt bra post, känner igen mig i mycket av det där. Aldrig klassats som nörd, fastän extremt mycket datorspelande och en överarbetad hjärna, men alltid svävat mellan alla olika typer av kompisgäng. Men det som fuckat mest är helt klart det du pratar om, dels att jag länge trodde jag var bättre än andra bara för jag antagligen har högre IQ.

Tog ett bra tag innan man knäckte nöten så att säga. Hjärnan alltid på 200% så observerar allt jag ser, man tar efter folk som är som den bild av sig själv man vill ha. Men när man väl är i sängen känns det som att jag inte kan förlora, är jag bara mig själv o flummar ur o är lite deep så är tjejerna som hooked.

Skulle även vilja applicera din post på män emellan också. Har märkt att om man går lite för djupt i vardagen blir många obekväma. Dels är dom obekväma med att bekänna färg osv men även att dom är osäkra/ointresserade av dessa ämnen och tar då sakta avstånd från konversationen.

Lite trist, tycker om att ha lite djupare diskussioner med folk, om allt möjligt. Märker enorm skillnad på folket nu vs när jag pluggade psykologi, då var alla intresserade av lite mer deep shit.

Meddelanden
RE: Till alla som identifierar sig som smarta - av Nalirot - 2015-01-07,01:59

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Använda nofap-"powers" till annat? fisk 14 9,183 2016-11-20,13:57
Senaste inlägg:: plague

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 20 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}