LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Till alla som identifierar sig som smarta
2015-01-07,13:00,
RE: Till alla som identifierar sig som smarta
Man kan konstatera att kvinnor röstar något mer åt vänster och att vänsterpolitik är skadlig för ekonomin och kulturen. Där finns ett samband men det är nog omöjligt att avgöra hur stor eller liten den påverkan har varit.

Anywawys, har tänkt lite mer på detta och det handlar nog i slutändan om hur man vill framea sig själv för att attrahera ett visst segment av tjejer. Jag som exempel har rätt svårt att locka till mig brudar som man generellt anser mindre smarta, vilket i majoriteten av fallen olyckligtvis är de som är fysiskt snyggast/sexigast (iaf i Sverige), medans en person som till exempel TobiasK (tatueringar, bartender på charterort, krökar flera ggr i veckan) inte lägger så mycket tyngd på något intellektuellt och därmed lockar till sig dessa tjejer (inget ont om honom, men fick iaf bilden av de chicks han erövrade oftast inte var så speciellt smarta småbrudar i många fall).

I många fall när jag raggar på dessa typer av tjejer på nätet får jag svar som "hej", "jasså", "nej", "ja", ":o" etc. Helt hjärndött. Däremot går det mycket bättre med brudar som är på "samma nivå" som jag i livet.

Så länge man är avslappnad och njuter av livet kan man vara matematiker, så länge man är avslappnad och njuter av livet så kan man vara surfare. Och man kommer i båda fallen att få tjejer, bara olika typer av tjejer i de flesta fall.

Meddelanden
RE: Till alla som identifierar sig som smarta - av Cogo - 2015-01-07,13:00

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Använda nofap-"powers" till annat? fisk 14 9,183 2016-11-20,13:57
Senaste inlägg:: plague

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}