LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Överreagerade jag?
|
2015-01-07,16:12,
|
|||
|
|||
RE: Överreagerade jag?
(2015-01-07,13:07)kball Skrev: Yeah det är bra grabbar här. Hängde förut på C-R men tyckte att det blev så mkt "gör som du vill bara det är din verklighet" trams istället för mer konkreta råd och förklaringar. Den jag tyckte var riktigt bra där borta var Jester men han verkar inte skriva något längre. Nån som vet vad som hände med honom? Man kan aldrig vara 100% när det kommer till sånt här men med absolut största sannolikhet skulle jag säga det är game over, ja. Samtidigt, när jag säger: "man kan aldrig vara 100%!!" - kan det bara ge dig hopp vilket gör att du har svårare att gå vidare och acceptera att det inte blir något mer. Gå vidare som att det är game over - för det vågar jag nästan garantera att det är. Mot tjejen i fråga är du helt vanlig/normal/trevlig när du träffar på na, du är inte bitter över något för nu dejtar du massa andra snygga or whatever. Kanske då hon möjligtvis en dag kommer bli intresserad igen - det är dock då du längre inte bryr dig om det öht och kommer således inte ens vilja ha henne tillbaka. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}