LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Till alla som identifierar sig som smarta
2015-01-07,18:55,
RE: Till alla som identifierar sig som smarta
Mycket bra post, +1 Ragnarök

Känner också igen mig, framförallt i senare delen av grundskolan/gymnasiet. Drog mig undan vissa situationer pga jag tyckte många kompisar var barnsliga.
Socialt dumt ja. Och det var först när jag upptäckte pickup-forumen 2011 som jag började förstå vad som skapade attraktion hos det motsatta könet. Det tog sedan ett bra tag innan jag kunde acceptera det faktum att tjejer tänder på något helt annat än det jag ville tro. Har förändrat mitt mindset rätt mycket sedan jag hittade pickup och hoppas kunna bli ännu mer klok.

Jag identifierar mig nog som rätt intelligent snarare än mer korkad. Däremot bryr jag mig egentligen inte hur jag blir sedd(i viss mån, håller fortfarande på att utvecklas). Finns alltid dem som ser mig som korkad och de som ser mig som intelligent. Jag kan ändå bara påverka deras bild av mig genom att ändra på mitt eget beteende. Vill jag det då? Mja beror på, om jag vill det, så ja. Annars inte, kommer inte ändra på mig bara för att uppfattas som något bättre o göra andra till lags.

Meddelanden
RE: Till alla som identifierar sig som smarta - av Fiskarn - 2015-01-07,18:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Använda nofap-"powers" till annat? fisk 14 9,183 2016-11-20,13:57
Senaste inlägg:: plague

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}