LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
|
2015-01-13,06:12,
|
|||
|
|||
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
Är fortfarande nybörjare inom allt som har med game och pua och göra. Men har kort o gott förstått det hela som att man ska vara " THE SHIT " man ska ha bra vänner omkring sig, andra snygga brudar, bilar, pengar, jobb, status, framgångsrik etc.
Självklart är jag med på att alla tjejer faller för olika saker, och det finns inte bara svart och vitt utan mycket där emellan. Men har en vän som har en väldigt enkel och i mina ögon ful teknik som jag ser ner på, men det fungerar för honom. Han går från tjej till tjej, sätter sig i deras knän och börjar låtsats gråta och drar samma story varje gång, att hans familj är kaos, föräldrar håller på och skiljas, mamman knarkar. Han är ingen speciell kille alls, varken kropp eller ansiktsmässigt, en stabil 6a skulle jag klassa honom som. Han har legat med 80+ och bara fortsätter att skörda. Och det flesta tjejer är above avarge utseende mässigt, han har även lyckats med o dra flera "big shots" om man nu kan kalla dessa status slynor för det, men över 20k följare på insta med 1000likes osv.. aa ni förstår vilken kategori jag menar. Går inte detta emot i stort sätt allt som har med game och göra? Där bredvid står jag coola killen som har 100% flyt i livet, sådär lagom kaxig, charmig, ser bättre ut än honom enligt både mig och de flesta tjejer. Men han totalt utklassar mig. Ålder på oss är 19, kanske bör tilläggas. Tankar? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Att verka sårbar = win? | mewtoo | 6 | 6,056 |
2015-02-28,00:03 Senaste inlägg:: Willson |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}