LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
2015-01-13,06:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-13,07:26 av {2} confused....)
RE: Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
Haha aldrig hört eller sett något liknande tidigare, sånt man har svårt att tro före man ser det.

Jag tror faktiskt att du ljuger för att vara ärlig.

Men ja, låt oss utgå ifrån att du talar sanning, så kanske han lyckas frambringa moders känslor och lura evolution på något sätt genom att krypa under radaren hos tjejers känslor och via moders/vårdar instinkter lyckas frambringa känslor/attraktion.

Edit(var tvungen springa till bussen så han inte svara färdigt): Likt Mystery method så öppnar han tjejer utan att frambringa något försvar hos tjejerna genom att framstå som han inte är ute efter att ragga och när han gör det på sådant sätt att han gråter och söker tröst så sänker han inte bara guarden hos tjejerna utan han frambringar även moders/vårdar känslor så dom vill ta hand om han samt får tjejerna att öppna upp känslomässigt och investera i han.

Det är PUA perspektivet på det hela, intressanta är vad som händer efter, är detta bara öppnaren och han sen bygger vidare på detta med att connecta med tjejerna, kanske även blandat med DHV så kan det mycket väl stämma och han har utvecklat någon avancerad öppnare i ett MM liknande game.

Så även om jag är väldigt skeptisk och inte fullt ut tror på detta före jag ser det eller andra mer etablerade medlemmar kan bekräfta så är det inte omöjligt ur ett pua perspektiv och snubben ska ha creds för sitt väldigt orginella påhitt. Men det förutsätter att som Ragnarök skriver att du inte har nämnt allt.

Vad händer efter han har öppnat tjejerna?

Meddelanden
RE: Det här med o verka ha ett bra liv /alpha - av confused... - 2015-01-13,06:36

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att verka sårbar = win? mewtoo 6 6,056 2015-02-28,00:03
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}