LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
2015-01-13,15:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-13,15:34 av {2} mewtoo.)
RE: Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
Well, ljuger gör jag inte! Kanske inte har fullt upp i livet, men bättre saker än o trolla på detta forum har jag minsann! Smile

Focuset ligger på honom, inte "oss". Vi raggar inte tillsammans eller nåt liknande. han vet inte ens vad Pua är. Det var dumt att ens blanda in mig själv , kanske kan ta det i en annan tråd haha. Men ganska så ironiskt är jag exakt den killen som du beskrev, dock med glimten i ögat självklart, men som sagt, detta är ointressant i denna tråd.

När jag skrev gråter ut, så får ni inte tänka er att han liksom storbölar och det bara skvätter tårar, utan det sker i mycket mindre skala. Vanligtvis blir det att han connectar med bruden, de snackar, hon frågar, han svarar, hon gullar lite " de löser sig osv", OBS så är båda parterna ofta rätt så fulla. Sedan slutar det med att han hänger med de under kvällen, röcker, snackar etc, och han är riktigt sliskig, så han försöker att strula med de vilket han 9av10 fallen lyckas , och de han lyckas strula med slutar också upp med att sära på benen.
Självklart är han ingen Casanova som kan få vem som helst, och har 100% win streak, men som sagt 80+
är en ganska så fin siffra.

Edit: Anledningen till att jag ens kom på att skriva denna post 5 på morgonen var för att jag chattade med en tjej, där jag skrev att jag inte har alla indianer i kanoten ( är ganska så konstig, på ett konstigt sätt, svårt att förklara haha ) men iallafall så svarade hon ordaggrant "Haha vet du, min sjuka tjejhjärna älskar detta" då svarar jag " vad menar du" varpå hon svarar "Alla gillar killar med problem få har vi nått att fixa". Sedan försöker jag pusha henne på info, varpå hon skriver " det bara är så, inget jag kan förklara" standard tjej svar haha ..

Meddelanden
RE: Det här med o verka ha ett bra liv /alpha - av mewtoo - 2015-01-13,15:29

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att verka sårbar = win? mewtoo 6 6,056 2015-02-28,00:03
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}