LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
|
2015-01-15,12:54,
|
|||
|
|||
RE: Det här med o verka ha ett bra liv /alpha
(2015-01-13,23:48)mewtoo Skrev: Hmm, vet inte om jag varit klar med det, men detta är en helt fake fasad, han har alltså inge familje problem o liknande. Som sagt, vi tar mig i en annan tråd Doesnt matter, det är som Valle sa. Alltså, spelar ingen roll om det är sant/fejk/whatever, han är bekväm med sin "metod" och har confidence att det funkar så länge han får in sin raggningsreplik att mamma knarkar = han micromanagar inte sina känslor/uttryck utan säger vad han känner/tycker = framstår som genuin = inte needy = attraktivt. Vad gäller hans metod är den ju extremt polariserande som du beskriver den och jag kan tänka mig att han får en hel del rejections med den också. Om det inte är något du missat och inte fått med här (inte att du ljuger, att du bara inte förstått vad han gör) så kan jag ändå tänka mig att det funkar om man approachar tillräckligt många tjejer. Men återigen, det funkar inte för att han säger att han har en knarkande mamma, det funkar för att han själv fått för sig att det funkar att säga så, samt har massor med referenserfarenheter som solidifierar detta självförtroende. Detta gör att han i interaktioner med tjejer när han gör såhär utstrålar självförtroende, lugn, icke-needyness osv, vilket är vad tjejer tycker är attraktivt. Att det funkar trots att han liksom rackar ner på sitt eget liv gör det nog i så fall för att han lyckas få tjejen att verkligen köpa att han mår dåligt, vilket i samma veva som att han verkar självsäker och non needy ger intrycket av att vara en normalt attraktiv kille som bara råkar ha det svårt just nu, och då vill tjejen hjälpa honom. Kan tänka mig att de tjejer som hookar hookar ganska hårt men att det är rätt få som faktiskt gör det, sen är det ju bara ett numbers game.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Att verka sårbar = win? | mewtoo | 6 | 6,056 |
2015-02-28,00:03 Senaste inlägg:: Willson |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}