LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilka är de viktigaste teknikerna?
2015-01-18,20:29,
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
Inte fucka upp-tekniken. +1 Willson, haha. Big Grin
Stämmer dessutom.

Funderade på frågan och jag tror det i princip är 4 "tekniker" jag brukar köra. PUA-nörderi med negs och skit bör man bespara sig men "teknikerna" (om man vill kalla det för det) här nedan tycker jag är rätt jävla badass...

1. "Follow me"
Säg att du hookat med en brud på krogen och ska ta det vidare - bara ta tag i hennes hand/handled/whatever och led henne dominant ut från stället, till en soffa eller toalett (om du så vill) och kör vidare där.
Finns en klubb i stan som jag kört den här sjukt jävla många gånger med tjejer genom att (1) hitta och hooka upp med nån på dansgolvet på övervåningen och sen köra "follow me" en trappa ner till en viss soffa och fortsätta där. Cred till Good Looking Loser för den. Den är legit.

Faktum med att jag tvärtom brukar se så jävla många dudes nu för tiden som istället blir ledda av tjejen de hookat upp med på krogen och följer efter som nån feminin jävla toffel.
Är du en MAN, så se för fan till att du går före och leder ffs, eller så kan du bli den som blir släpad till baren för att lägga ut stålar åt drinkluder.

2. Hypnotiserande fingret
Citat:"Ett tips: när en brud vänder sidan till när du går in för en kyss, så har jag utvecklat en fin liten jävla badass-”teknik” som jag ska kalla för ”hypnotiserande fingret”. Alltså bara ta och håll upp pekfingret, precis som en hypnotisör eller en doktor, som kollar synen (låt oss säga efter att du gjort illa huvudet och blivit lite groggy), och ställ det först dit bort där hon har själva blicken och för det sedan sakta in mot ditt eget jävla fejs samtidigt som du kan hålla om hennes haka med resten av handen och göra så att hon ser dig i ögonen igen. Pausa för en stund och titta henne djupt i ögonen, sedan prövar du igen.
Brukar oftast funka.

[Image: images?q=tbn:ANd9GcSfk-BdApCkK3Vxck9Y-MF...cBaHQVX6GA]
Nja, inte riktigt så som på bilden...

Gör det nu inte heller det så kan du när hon vrider huvudet fortsätta huvudrörelsen vidare och kyssa henne runt nyckelbenen istället och creepa loss lite på henne och använda mycket tunga. De går igång på det. Prövar du sen igen så är hon mer benägen att bli kysst på riktigt sen.
Och det där prövade jag alltså igen igår och fick till slut resultat och hon gav med sig och vi blev snuskiga tillsammans. Hon"

Ha. Låter som värsta nördgrejen när man läser om det så här men jag har för mig jag sett Julien Blanc från RSD köra den i nåt klipp och det är inte så jävla töntigt. Lita på mig. Tongue

3. Agree and amplify
Säg man får ett solklart shit test så är det ju ett fint sätt att hantera det.
Tråd om det: www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2951

4. "Den här jävla bruden asså...-blicken"
Ska användas när hon säger nån dum skit du inte pallar med.
Exempel: körde den på en amerikanska när hon sa "you're an asshole" till mig (halvt på skämt förvisso) på nån dejt, jag svarade ingenting utan bara tog ett till bloss på ciggen och tittade på henne som "den här jävla bruden alltså". Låter cheesy men tro mig, jag såg fan att den satt där den skulle och att hon typ föll in till min frame om att det var JAG som är en jävla badass medan hon bara är dumt naivt barn som vräker ur sig massa dynga.
Menar, hade jag försökt bevisa att jag inte är nån "asshole" och bett om förlåt och levt på så hade hon nog varit torrare än Sahara därnere.
En teknik som är en jävla guldskatt för varje gentleman som tvingas visa sin piga var skåpet ska stå.

Meddelanden
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna? - av Bruno - 2015-01-18,20:29

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}