LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
|
2015-02-02,14:05,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-02,14:07 av {2} ångest101.)
|
|||
|
|||
RE: Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
(2015-02-02,13:42)TrailBlazer Skrev: Känns fan ibland som att bruden är på ett tivoli med en massa olika sorters åk, men där man bara får välja ett. Alla företrädarna för åken cirklar kring bruden, tar sig fram och presenterar sin attraktion och hon kommer klart att tycka att många av dem verkar spännande. Bra liknelse. Det är därför det blir svårare och svårare ju längre tid det går. Mycket därför jag verkligen vill bli bra på screening. Då visar man ju direkt att sin karusell är grym att åka och hon borde testa den nu och inte nästa år. Hade man varit brud själv hade man ju gjort lika dock. Man vet att man får åka en jävla massa om man vill... Så varför välja något som suger? Lätt att säga nu, men är nog bra att sätta ribban lågt i början. Försöka få omkull "sådär" brudar som man är uppenbarligen snyggare än. Då sticker man ut iaf, sedan klättra och försöka ge samma medicin till dom riktigt fina. Felet jag gjorde förra året var att jag sa nej eller inte försökte lika mycket på "sådär" tjejer. Alltså, sa nej låter lite väl stolt att säga. Ingen garanti att det hade blivit något. Men jag försökte inte så mycket trots visst intresse för jag ville ha "10:or" Inge bra tänk! Fiskarn & TiTN Håller med. Något intresse är det allt om man får ett nummer. Även om det är svagt. Jag tycker dock det är medel-starkt. Hon vill ju att man ska ringa eller vara på henne då |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 7,443 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Komplimanter på sms från nummer man just tagit. | Spade | 2 | 2,174 |
2012-07-21,12:33 Senaste inlägg:: Poiuert |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}