LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att verka sårbar = win?
|
2015-02-08,14:50,
|
|||
|
|||
Att verka sårbar = win?
Halloj, gjorde tidigare en tråd hur min polare fejkar ett "tragiskt" liv och får bitches pga det.
Har testat liknande taktik, och tro det eller ej men jag anser att det funkar, dock har jag gjort en liten spinnoff som jag ska förklara, så får ni säga om det är win eller ifall det bara är flyt/tur. Jag börjar med o vara väldigt cocky/funny, om hur ball jag är, bäst på allt och har allmänt mycket luft. Detta beteende tröttnar brudarna ganska så snabbt på, senaste igår skrev en " asåå du leker så jävla ball, så ohett, dra åt helvete" Så man får inte dra det för långt. Iaf så har detta beteende lett till att de tycker jag är sjukt i huvudet/konstig. Efter en viss tid så ändrar jag på mitt beteende mot att lugna ner mig, bli mkt mkt snällare, ge tjejen komplimanger, tona ner på mitt hettsande och börjar erkänna mina fel/öpnna upp mig. Min standardkommentar är att jag alltid är så hetsig, men du har en lugnande inverkan, du får mig att känna mig trygg. Vill liksom förmedla hela den här "badboy" grejen, och att hon behövs i mitt liv för att få mig "fixad". Vad säger ni spontant om detta? Har inte hunnit testa detta på alltför många, och ofta så bryts det med att jag går ut för hårt i början och de flesta tycker att jag är största douchen, men har en tjej som jag snackat med ett längre tag och träffats IRL med. DOCK kan jag vara helt blind och missuppfattat henne helt, o hon kanske har mig i den djupaste friendzoneen som finns, det återstår och ser. men det är ofta hon skriver först, hon vill kramas med mig och snacka mkt tele. Så jag tolkar det som att intressse finns! Ska försöka eskalera i dagarna. vad säger ni om min taktik? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Att verka sårbar = win? - av mewtoo - 2015-02-08,14:50
RE: Att verka sårbar = win? - av Willson - 2015-02-09,23:40
RE: Att verka sårbar = win? - av mewtoo - 2015-02-10,05:01
RE: Att verka sårbar = win? - av Willson - 2015-02-10,08:23
RE: Att verka sårbar = win? - av Nalirot - 2015-02-12,21:41
RE: Att verka sårbar = win? - av Willson - 2015-02-28,00:03
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Det här med o verka ha ett bra liv /alpha | mewtoo | 17 | 14,028 |
2015-01-16,19:39 Senaste inlägg:: Vettorazzi |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}