LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Smidigt sätt att dra med någon hem
2012-02-19,20:35,
Smidigt sätt att dra med någon hem
Avager Skrev:tänk att man är på krogen eller hemmafest. Strular med bruden, snackar sex bla bla bla allt bullshit ni vet. Har upplevt det lite svårt ibland att gå från just det till att föreslå hemgång. Att säga "Vill du följa med mig hem?" känns rätt mycket som ja/nej och får man ett nej är det kört.

Det som jag märkt brukar funka är bara att säga något i stilen "snart drar jag hem, häng med om du vill". Dock är det inte alltid läge. Någon som har ett annat sätt typ? = )

Hey man. Det finns vanligtvis 2 olika teorier:

1. Ge en ursäkt, dvs "kom hem å kolla på mina hundkallingar", dvs för att tjejen ska kunna säga till sig själv "det bara hände!!" och därmed inte trigga anti-slut-defence.
2. Bara säg "hey, häng med hem" och få det att låta som det inte är nån big deal, även om hon nekar först, så äre bara att fråga på om och om igen tills hon hakar.

Om ni har en riktigt sexuel vibe going on, ni har hånglat, hon har tagit på din åderpåle or whatever kan det vara passande å gapa ut tex "Shiet, kan inte ens vänta på att få bli ensam med dig och slita av dig dina kläder", alternativt "du ska bara veta vad jag hade gjort med dig om det inte var massa folk här nu", för att lite senare bara säga åt na "du hänger på mig ikväll så du vet".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Smidigt sätt att dra med någon hem - av Evilvalle - 2012-02-19,20:35

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}