LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2012-03-22,02:42,
Inlägg: #35
Sweseduction , somthing went really wrong
Och för att knyta ihop den här fina säcken kan jag avsluta med ditt eget inlägg:

Citat:Jag hoppas du är medveten om att tjejer/killar har fått ätstörningar av mindre (nu syftar jag på dina kommentarer till den där tjejen). Det är heller inte ovanligt att man har en ätstörningar i flera år. Jag har ett par väldigt nära som har haft det, under nästan 10 år, så jag vet.

Jag känner nog fler folk än du som INTE tagit åt sig och fått ätstörningar när de fått höra skit om sin vikt än vad du har som fått det.

Citat:Varför kan du inte ens försöka att ta åt dig av kritiken som folk ger dig? Varför svara på allting som det vore ett shit-test? Du vet att många av de som skrivit i tråden har jävligt mycket erfarenhet.
Jag lovar att om du stannar upp ett tag, tar det lite chill, och försöker förstå varför folk svarar som dom gör och inse att alla har brister (även du själv), så kommer du komma dit du vill snabbare.

Tror du han skrev inlägget för att få kritik eller? Han skrev det som 98% andra här, för att få cred.... Så att svara på frågan varför han inte tar in kritiken är ju relativt lätt. Sen så, varför i helvete bryr du dig? Han fick numret, han gjorde inget olagligt förfan, skärp dig nu.
Life is a game.


Meddelanden
Sweseduction , somthing went really wrong - av Bubblan - 2012-03-22,02:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 2,053 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}