LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Verklighetsbrytande levern för den utvaldes makt
2015-02-26,21:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-27,00:54 av {2} Seaturtle.)
RE: Verklighetsbrytande levern för den utvaldes makt
godsgift, det är väl sant men du har missförstått helt mitt inlägg.

Att jag inte följde efter mina impulser är inget nytt. Vad är det?? 99% av våra impulser som vi inte fullföljer? Jag tror att i princip alla människor är hämmade, de flesta till en extrem grad. Lyckligt få, mindre än 10%, har tillräckligt mycket mod för att fullfölja sina impulser och visioner, mindre än 1% att fullfölja de utanför områden de är bekväma i och har övat. i.e. affärsmannen som startar, river, köper och säljer företag men inte har mod att approacha flicka. *Siffrorna är tagna ur Seaturtle rövhål.

Vad jag pratar om är de där individerna jag aldrig träffat eller vet faktiskt existerar. De som kan se verkligheten för precis vad den är. Helt synkroniserade med världen runt omkring de. De är hela i sin kropp, sinne och själ. Det finns inget annat än harmoni och frid inom de.

Vad jag säger är att the matrix is real. Att vara Neo är inte att vara en superhjälte som kan böja skedar. Det är att vara en del av universum utan friktion och självförvållade begränsningar.

Föreställ dig att vara en spelkaraktär, helt fri från rädsla, helt medveten om sina egna förmågor i exakta enheter, vara helt medveten om alla förhållande och lagar som råder i ens verklighet, vara helt medveten om "koderna" som definieras ens verklighet bakom vad som möter ögat, inte begränsad av spelarens skicklighet eller reaktionstid, att vara helt klar och tvärsäker i ens syfte och intentioner. utan velande och side-questande.

Vi är inga maskiner och sådana beräkningar som tar hänsyn till hela vår verklighet är omöjliga. Vi kan inte leva perfekta existens. Däremot besitter vi förmågan som heter intuition. Med en intuitiv tanke kan man sammanfatta och förklara en hel vetenskap om inte universum i sig.

Don't you see what I'm trying to accomplish here. Don't you want to be a god, more than the gift you are.

Fan, jag vet inte ingenting egentligen. Jag har bara fått se hastigt vad som kan vara.

The holy grail of self development är att bli en master in the art of living. And attaining that state of being permanently.

Så mycket mental runk. Haha ska testa mig på något praktiskt nästa vecka Big Grin

Meddelanden
RE: Verklighetsbrytande levern för den utvaldes makt - av Seaturtle - 2015-02-26,21:58

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}