LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2012-03-22,07:42,
Inlägg: #42
Sweseduction , somthing went really wrong
Jayson1 Skrev:Nä. Jag skrev ju precis det i slutet av mitt inlägg. Gillar ni att avstå så är det ert val. Jag var mer ute efter att förklara att de som sysslar med det här styrs av placebo och inte av något annat som vissa verkar tro.

Cool, visste inte att det var en sån självklarhet att det givetvis of course är placebo det handlade om, undrar varför ingen frågade dig från början. Du hänger med på att det finns ganska grovt många studier som pekar på att testosteronet blir högre när man slutar onanera va? Dessutom verkar folk få ganska lika upplevelser av att sluta oavsett om dom läst om vad de bör förvänta sig vilket tyder på att det finns någon objektiv effekt. Utesluter inte ett dugg att viss placebo antagligen finns samt att det antagligen finns nån sorts positiv mental effekt av att man disciplinerar sig att fullfölja ett mål. Men när du skriver "det förvånar mig hur vuxna män kan falla så lätt för placebon och ändå plåga sig som munkar" är det ända jag hör "WÄH BÄBIS MÅSTE RUNKA MEN FALLER IAF INTE FÖR PLACEBON JEVLA NOOBS NI ÄR", alltså en rationalisering. Det stöds ganska väl av att du själv skriver att du inte klarar av att inte dra i snoppen. Och personligen förvånar det MIG hur vuxna män kan falla så lätt för sina egna rationaliseringar hela tiden.

Men det är lugnt, det händer mig också. Jag gjorde faktiskt exakt samma rationaliseringar som du angående att inte runka, sen testade jag and stuck it out. And just saying, om du inte också har discplinen att göra det, om bara för att motbevisa mig nu, så tycker jag inte det är värt att lyssna på dig alls i denna fråga.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Meddelanden
Sweseduction , somthing went really wrong - av Vettorazzi - 2012-03-22,07:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 2,053 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}