LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fokus för att bli bättre på första dejten
|
2015-03-05,20:18,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-05,20:22 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten
Fokusera på hur du skulle kunna knulla henne och fixa logistiken istället.
Har du mindsetet att det är DU som är priset och INTE nån random Badoo-slyna, så minimerar du risken för att börja övergamea och sätta flicksnärten på en piedestal eller känner att du måste "skapa attraktion" och att du måste göra någonting särskilt för att hon ska vilja ha någonting mer med dig att göra. Och som sagt. Kvällen är "sexigare". Istället för att nån kaffe på dagen, testa kör nån bar eller två efter 9 och drick lite alkohol istället och sen boom. Sen kan det lika gärna vara en fråga om vad du gör innan dejten och om du verkligen har screenat tillräckligt bra innan. När jag träffat tjejer för dag 2 efter krogrundor så har jag ju oftast varit som aggressiv och väldigt på då, så de brukar ju veta vad jag är "all about" och vad som är på G. Har ju inte blivit någon jätteskräll sen när jag kysst henne och blivit sexuell, om man säger så. Men i slutändan finns det bara SÅ pass mycket som går att säga om det här ämnet, det mesta handlar om att få in erfarenhet. Boka in massa dejter och ta även några som får agera övningsbrudar, som du kan testa runt lite med så kommer du bli bukt med det. Och läs Boytoys dejt-guide, den är riktigt bra och är rakt på sak. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
tips på första dejten ställen | Beerpong | 4 | 3,203 |
2012-09-15,11:53 Senaste inlägg:: Mössan |
|
Hur peppa när man är helt ur fokus? | villemannen | 4 | 3,100 |
2012-02-27,08:01 Senaste inlägg:: Doffe |
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}