LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fokus för att bli bättre på första dejten
|
2015-03-06,14:59,
|
|||
|
|||
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten
Också bra poänger. Håller helt med om att det såklart är nästan omöjligt för er att veta vad jag gör fel eftersom ni inte ser mina dejter. Känns som att det är samma problem jag har också, så svårt att se sig själv utifrån när man väl är inne i det. Sedan är ofta problemet för mig att saker jag tänkt jag ska fokusera på det åker ut genom fönstret när dejten väl börjat :-P
Träffade en tjej idag för en kaffe innan vi drog på våra vardera jobb. Hade jättebra fokus i huvudet på hur jag skulle bygga fysisk kontakt bättre, dröja kvar lite mer med en hand när vi kramas, leda henne till sittplatsen osv men direkt när vi sågs psykade hon ut mig med ett sjukt avstängt kroppsspråk. Hon gav mig en sidokram gav dålig ögonkontakt. Där kom jag helt av mig när det gällde kino. Annars gick det fint, hon började plocka fram sin plånbok när vi skulle beställa kaffe, jag sa att jag tar det, hon sa nånting blablabla och jag bara konstaterade att hon kunde glömma att betala. Jag brukar inte pröjsa för kaffe men kände jag ville ta kontrollen lite direkt när hon gav mig sånt kasst kroppsspråk. Gick och letade upp en plats med soffa på ena sidan och stol på andra sidan bordet. Jag pekade på soffan och sa "där kan du sitta" och satte mig bredvid henne. Försökte precis som confused skrev nu även om jag inte läste din post förrän efter dejten att tona ned mina rörelser och mitt kroppsspråk. Var rätt mycket mer retsam och kaxig än vad jag brukar vara på en första dejt. Men det känns väldigt mycket som att just kinon fuckade mig helt. Tog knappt på henne, hon satt åt sidan och gav mig väldigt lite ögonkontakt från start. Knuffade till henne lite på axeln när jag retades med henne men det kändes bara konstlat och typ vänskapligt och inte mer än så. I efterhand så ser jag som vanligt en massa tillfällen då jag hade kunnat vara mer fysisk men det är alltid just i efterhand som jag kommer på den skiten. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
tips på första dejten ställen | Beerpong | 4 | 3,205 |
2012-09-15,11:53 Senaste inlägg:: Mössan |
|
Hur peppa när man är helt ur fokus? | villemannen | 4 | 3,100 |
2012-02-27,08:01 Senaste inlägg:: Doffe |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}