LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fokus för att bli bättre på första dejten
|
2015-03-06,17:59,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-06,18:08 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Fokus för att bli bättre på första dejten
Well har du bra grund, lugn, självsäker, bra på att konversera, bra tonläge osv.
Då kommer du inte faila och bli friend zoonad varje dejt du går på för att du sa för lite kaxiga saker eller för lite kino. Jag är tveksam till att du är cool lugn och aldrig blir nervös om du blir helt utpsykad som du själv skrev det av en så simpel grej att hon ger en sidokram och lite dåligt kroppsspråk när ni sågs lol. För att dra ennu ett pua citat "being attractive is not something you do, its something you are" Du framstår i alla dina beskrivningar som att du är för fokuserad på brudens reaktioner, vad du måste göra hit och dit med kino, hur mycket kaxiga grejer du säger osv osv. Och för lite fokuserad på dig själv, att vara lugn, trygg och säker. Så även om du kanske inte är sprallig så står jag fast vid att jag tror ditt problem är i grunden inte i detaljerna. Men som sagt är det svårt att säga när man bara har text i en tråd att utgå ifrån. Edit: Jag tror du kommer se vad jag menar om du läser om dina egna poster. Allt du skriver är om hur du ska få bruden känna sig bekväm, hur du ska köra kino på bruden, hur du ska underhålla henne med konvos osv osv osv Hela ditt fokus verkar vara totalt fel och ligga helt på vad du måste göra för bruden. Visst alla dom grejerna är viktigt men det är smådetaljer och kommer efter en bra grund. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
tips på första dejten ställen | Beerpong | 4 | 3,203 |
2012-09-15,11:53 Senaste inlägg:: Mössan |
|
Hur peppa när man är helt ur fokus? | villemannen | 4 | 3,100 |
2012-02-27,08:01 Senaste inlägg:: Doffe |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}